נרשמים משיקה אתר רב לשוני חדש גם בסין, יפן, ספרד, הודו וקוריאה; האתר, www.studies-USA.com, מושק בשיתוף הנספחות המסחרית בארה"ב
חברת נרשמים הישראלית, מקבוצת סמייל מדיה, תשיק בתערוכת NAFSA הבינלאומית, את אתר האינטרנט הרב לשוני החדש, בשיתוף הנספחות המסחרית בארה"ב.באמצעות האתר, יוכלו סטודנטים בסין, יפן, ספרד, הודו וקוריאה, ליצור קשר ישירות עם מוסדות הלימוד בארה"ב ובשפת האם שלהם. במהלך זה, מתכוונת נרשמים לחדור לשווקים חדשים, המובילים בעולם ובמיוחד לשוק הסיני.
האתר החדש (http://www.studies-usa.com/) יושק רשמית במסגרת תערוכת הלימודים הבינלאומית הגדולה בעולם, מטעם הארגון הדומיננטי בתחום ההשכלה הגבוהה- ארגון (NAFSA -Association of International Educators).
בכנס ייקחו חלק נציגי 150 מדינות בעולם, שיציגו את "מרכולתן" בתחום ההשכלה הגבוהה (מאמריקה, אירופה, אפריקה ומזה"ת), כולל ישראל. התערוכה תחל ביום א' הקרוב (25.5.08) ותסתיים ב- 1.6.08.
באירוע NAFSA מתוכננות לחברת נרשמים, גם פגישות עבודה עם משלחות מורשות מטעם הממשל הסיני, בנוגע לתיווך בין סטודנטים סינים לבין מוסדות השכלה גבוהה בארה"ב. כמו כן, צפויות פגישות צוות עם כל הנספחויות האמריקאיות שיגיעו לתערוכה, לצורך הצגת מודל נרשמים והמשך שכפולו למדינות יעד נוספות.
האתר החדש של נרשמים פותח בעקבות הצלחת מודל הלידים הישראלי בארה"ב (אתר http://nirshamim.com/),המתווך בין סטודנטים ישראלים, לבין מוסדות ההשכלה הגבוהה בארה"ב. הצלחת המיזם, שבראשו עומד מנכ"ל ויזם חברת נרשמים, קובי שדה, הובילה את הנספח המסחרי בארה"ב, לשתף פעולה עם הקמת האתר הרב לשוני, ובכך להצטרף לעמיתו הישראלי, המשתף פעולה במסגרת האתר הישראלי.
לאתר נרשמים קום (nirshamim.com), שותפים גם קרן חינוך ישראל- ארה"ב (קרן פולברייט) והנספח המסחרי של שגרירות ארה"ב בישראל. האתר הינו פועל יוצא של מאמצי ארה"ב, להגדיל את מכסת הסטודנטים הזרים במוסדות ההשכלה הגבוהה בארה"ב. באתר רשומים מעל 100 מוסדות להשכלה גבוהה בארה"ב ונרשמו בו מאות לידים בשנה האחרונה.