כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

אופטיקה "עיניים" יוצאת בקמפיין פרסום בהיקף של כ-4 מליון ש"ח

25/05/2008

קבוצת "עיניים", הכוללת מרכזים רפואיים המתמחים בהסרת משקפיים ורשת חנויות אופטיקה, יוצאת בקמפיין במדיה הארצית והמקומית תחת הסלוגן  "Fashion באחריות רפואית".

הסיסמה מבטאת את ייחודיות אופטיקה "עיניים", הנהנית מהגב המקצועי של המרכזים הרפואיים, בניהולו של ד"ר שמואל לוינגר, מומחה לרפואת עיניים , מחלוצי מנתחי הלייזר להסרת משקפיים בישראל.

הקמפיין, שמוביל משרד פרסום גדי אדר, יעלה בקול ישראל (רשת ב', ג' ו-88 FM), בתחנות הרדיו האזורי ובעיתונות הארצית. היקפו של הקמפיין כ-4 מליון ₪.

לקטלוג המפואר והמודעות בעיתונים נבחרו הדוגמנים יואב ראובני מסוכנות יולי, שהספיק לדגמן עבור "מאמ'ז", "דיוויד ששון", "דלתא" ועוד והדוגמנית יבה דון מסוכנות רוברטו, שכיכבה בין השאר בקמפיינים של "אינטימה" ו"קוקה קולה". על ההפקה הופקדו צלם האופנה גולי כהן, המאפרת שירלי ויינר, מעצב השיער ז'אן כהן והסטייליסט ראובן כהן.

קבוצת "עיניים" בניהולו של ד"ר שמואל לוינגר, כוללת רשת מרכזים רפואיים ורשת אופטיקה באחריות רפואית. הרשת שהוקמה בשנת 1999 תופסת נתח שוק של למעלה מ-60% בתחום הניתוחים להסרת משקפיים וכוללת  4 מרכזים רפואיים ו-8 מרכזי אופטיקה.

בתמונה: רונית לוינגר – מנכ"ל "עיניים" ובעלה, ד"ר שמואל לוינגר, המנהל הרפואי של רשת "עיניים"

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.