מדור פרסומי

הפתעה! לכל חובבי המסטיקים הצעירים, והצעירים ברוחם... חוזרים לעשות בלונים והפעם ללא סוכר...

26/05/2008

מותג עלית מקבוצת שטראוס גאה להציג:MUST-בזוקה מסטיק ללא סוכר שעושה בלונים נהייה מעניין גם מחוץ לפה...

MUST הצעיר והחדשני מארח את בזוקה הנוסטלגי והאהוב, ומציע מסטיק כייפי שעושה בלונים, ללא סוכר.

לכבוד ההשקה נכתבו בדיחות ועתידות חדשות.

המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום באומן בר- ריבנאי ובפעילות קד"מ ייחודיית המתאימה לקהל היעד ברחבי הארץ.

ההשקעה במהלך נאמדת בכ – 4 מיליון ₪.

גלי שבד, מנהלת שיווק בחטיבת תענוג בקבוצת שטראוס אמרה אמש: "השקת MUST בזוקה היא חיבור נדיר בין שני מותגים חזקים, אשר מביאים לצרכן את חווית הלעיסה האולטימטיבית ללא סוכר. המותג בזוקה מביא את הטעם הנוסטלגי, הייחודי והאהוב שכולנו גדלנו עליו, יחד עם הבלונים שמוסיפים הנאה וכיף- בדיוק כמו שאהבנו כשהיינו ילדים.
המותג MUST נתפש על-ידי הצרכנים כמותג צעיר, חדשני ומודרני ומוביל את סגמנט הפירות במסטיקים ללא סוכר בשל היכולת לקלוע לטעמו של הצרכן הישראלי. השילוב של שני המותגים נותן מענה אולטימטיבי לצעירים ולצעירים ברוחם, ויוצר חווית טעם נוסטלגית בפורמט חדשני ומרענן".

מסטיק MUST  בזוקה ישווק בקופסא צבעונית המעוצבת ברוח המותג בזוקה. בגב האריזה יופיעו 10 בדיחות מאוירות אשר נכתבו במיוחד לסדרה החדשה וכוללות את "עתידות" ו"הידעת?"

ממבחני טעימה ובדיקות לקונפסט עלו תוצאות גבוהות ונרשמה התלהבות אדירה בקרב כל קהלי היעד, הצעיר והמבוגר.