הקמפיין בהשקעה של כ – 5 מיליון ₪
קבוצת ויסוצקי, יצרנית התה המובילה בישראל, עולה בימים אלה בקמפיין פרסום חדש במסגרת השקת תה ירוק אפרסק המתווסף לסדרת ICE T ויסוצקי תחת הסלוגן המוביל "תצנן – תאזן".
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע / TBWA בהשקעה של כ – 5 מיליון ₪, יעלה בערוצי הטלוויזיה השונים.
במרכז הקמפיין עומד סרט פרסומת קומי במהלכו בחור צעיר צועד ברחוב מבוהל ועולה באש, הסובבים אותו משליכים לעברו בקבוק תה הקר של ויסוצקי, הבחור לוגם מהתה הקר, נרגע מצנן את עצמו ולאחר מכן, מתהלך ברחוב כשהוא נינוח ורגוע אף על פי שעדיין הוא בוער.
לדברי אורלי חרש, סמנכ"ל שיווק בקבוצת ויסוצקי: "בקמפיין החדש בחרנו להשתמש באש אמיתית ובפעלולן מקצועי מהטובים באירופה, ולא להשתמש באפקטים ממוחשבים, בחירה זו נעשתה על מנת להעניק לצופים חוויה קולנועית, אמיתית ואותנטית".
לדברי חרש,"תה ירוק אפרסק החדש מסדרת ICE T ויסוצקי, מאפשר ללקוחות ליהנות מכול העולמות, מצד אחד טעם האפרסק האהוב והמועדף על הצרכנים הישראליים, ומהצד השני הפן הבריאותי שבא לידי ביטוי בסגולותיו הרבים של התה הירוק, שידוע כתורם לאורח חיים בריא ומאוזן".
תה ירוק אפרסק החדש מבית ויסוצקי, מכיל 100% תה ירוק טבעי ורכיבים טבעיים בלבד, אינו מכיל חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. התה החדש מתווסף לסדרת ICE T של ויסוצקי הכוללת: אפרסק, אפרסק דיאט, לימון, רימונים, נענע ליים ופסיפלורה מנגו. התה הירוק אפרסק משווק בבקבוק 1.5 ליטר במחיר מומלץ לצרכן: החל מ – 6 ₪.