מדור פרסומי

שנה שניה ברציפות:מי עדן משיקה מהדורה מיוחדת של בקבוקים ורודים למען ילדי וראייטי שיימכרו בלעדית בסניפי סופר-פארם

29/05/2008

• כל ההכנסות מהמכירה – תרומה לוראייטי ישראל

• תוויות הבקבוקים עוצבו בשילוב ציורי ילדי וראייטי עצמם

• ההשקעה במהלך: למעלה ממיליון שקל
 
חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, יוצאת זו השנה השניה ברציפות בפעילות ייחודית למען ילדי וראייטי ישראל.

כבשנה שעברה, גם השנה תשיק החברה בקבוקי מי עדן 1/2 ליטר, ורודים,  עם תוויות ייחודיות שעוצבו במיוחד לפרוייקט וההכנסה ממכירתם תוקדש כולה למען ילדי וראייטי ישראל.
 
השנה נערך פרוייקט עיצוב התוויות בשיתוף עם ילדי 'וראייטי' ישראל עצמם, שציירו ציורים בסימן אופטימיות ו"עתיד ורוד", מתוכם נבחרו חמישה ציורים המהווים את סדרת התוויות למהדורת 2008.
 
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "ההנאה והפידבק שקיבלנו מהפעילות של מי עדן בשנה שעברה למען ארגון וראייטי ישראל רק הגבירו את המוטיבציה להרים את הכפפה במשותף עם סופר- פארם גם השנה וליצור מהדורת בקבוקים ורודים נוספת המשלבת את העשייה של הילדים עצמם!".

הבקבוקים החדשים ישווקו, החל ב-29.5, באופן בלעדי, בכל סניפי רשת סופר-פארם במחיר של 5 ש"ח בלבד וכל ההכנסות ממכירתם כאמור מיועדות כתרומה ל'וראייטי' ישראל.
 
המהדורה המוגבלת של הבקבוק הורוד בסופר-פארם תיחשף במסגרת ספיישל  "רוקדים עם כוכבים"- "רוקדים למען ילדי הזוהר" -  תוכנית התרמה נוצצת לוראייטי ישראל שתתקיים ב- 12.6 בזכיינית הטלוויזיה "רשת".