כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

רשת מטבחי DO IT עלתה בקמפיין אינטרנט ייחודי למבצע יורו 2008

11/06/2008

רשת מטבחי DO IT ממשיכה לחדש ולהפתיע ועלתה בקמפיין אינטרנט ייחודי "למבצע יורו 2008", בהשקעה של כ-250,000 ₪.

הקמפיין, שעלה באתרי האינטרנט המובילים, מציג את מבצע הקיץ הגדול של החברה לפיו:

קונים מטבח של DO IT שכולל את הכל ומקבלים במתנה LCD טושיבה 20 אינץ'  בין הרוכשים יוגרלו גם 4 מסכי טושיבה LCD  46 אינץ' FULL HD.

המבצע בתוקף במהלך החודשיים הקרובים (יוני-יולי).

DO IT, מחברות המטבחים המובילות והאיכותיות בישראל, הוקמה בשנת 1992 ומנהלת רשת חנויות בפריסה ארצית. החברה מציעה שירות ייחודי המציע מטבח מושלם של DO IT כולל הכל: פירוק המטבח הישן (אופציאנלי ע"פ בחירת וצרכי הלקוח), עיצוב בהתאמה אישית וייצור מטבח חדש מושלם, ברז של חמת, כיור נירוסטה או אחר, בהתקנה שטוחה, פרזול ומגירות בטריקה שקטה מתוצרת בלום אוסטריה, תנור, כיריים וארובה מתוצרת דלונג'י של חברת ניופאן ושיש של אבן קיסר.

החברה מתמחה בייצור, שיווק ועיצוב מטבחים בקווים חדשניים, מרגשים וטרנדיים המשלבים בין יופי, לתשוקה. לחברה מפעל חדיש ומודרני באזור התעשייה הרטוב א' בבית שמש, מהמתקדמים ביותר בעולם בתחום ייצור המטבחים בשטח של כ-4 דונם.

החברה מעסיקה צוות מעצבים מהשורה הראשונה, המעצבים מטבחים בהתאמה אישית על פי תפיסת עולם Taylor made ועל פי צרכי הלקוח. 

הסיסמה המלווה את DO IT מטבחים "ללכת על הכול",  מתאפיינת בחשיבה גלובלית, תוך התאמה לצרכים ולתנאי מזג האוויר הישראלי, הנדסת אנוש חכמה, תשתית יצור מתקדמת, גמישות מרבית והתאמה לאורח חייו וסגנונו של הלקוח.

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.