ג'נטלמן, רשת חנויות מתנות לגברים, ממתגת עצמה מחדש ומשקיעה 2,500.000₪ בתהליך הכולל שיפוץ, רכישת מדיה והשקת אתר אינטרנט מתקדם.
רשת חנויות מתנות הגברים - "ג'נטלמן" ממתגת עצמה מחדש ותופרת מתנה לכל גבר בהתאם לאופיו. במסגרת הקמפיין מתאימה הרשת את 4000 פריטי המתנות לכל גבר טיפוסי: המאהב, הקרבי, המורכב, הסטייליסט וכו, "כל מתנה והגבר שלה".
הקמפיין של ג'נטלמן עלה החל מיום חמישי האחרון בהדרגתיות עם חלק מהסניפים ויימשך עד אמצע יולי. הקמפיין יעלה במדיות הבאות: מכוונים, מגזינים ורדיו, פרסום בקניונים. עלות: חצי מיליון ש"ח.
בנוסף, יושק אתר חדש ומתקדם שייתן הזדמנות לגולשים לצפות במגוון האדיר של המתנות.