כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

סטיילינג חדש לג'נטלמן: תופרים מתנה לכל גבר

22/06/2008

ג'נטלמן, רשת חנויות מתנות לגברים, ממתגת עצמה מחדש ומשקיעה  2,500.000₪  בתהליך הכולל שיפוץ, רכישת מדיה והשקת אתר אינטרנט מתקדם.

רשת חנויות מתנות הגברים - "ג'נטלמן" ממתגת עצמה מחדש ותופרת מתנה לכל גבר בהתאם לאופיו. במסגרת הקמפיין מתאימה הרשת את 4000 פריטי המתנות לכל גבר טיפוסי: המאהב, הקרבי, המורכב, הסטייליסט וכו, "כל מתנה והגבר שלה".

הקמפיין של ג'נטלמן עלה החל מיום חמישי האחרון בהדרגתיות עם חלק מהסניפים ויימשך עד אמצע יולי. הקמפיין יעלה במדיות הבאות: מכוונים, מגזינים ורדיו, פרסום בקניונים. עלות: חצי מיליון ש"ח.

בנוסף, יושק אתר חדש ומתקדם שייתן הזדמנות לגולשים לצפות במגוון האדיר של המתנות.

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.