כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

"גלובס" יוצא בקמפיין חדש לרגל סיום שנת 2007 ותחילת שנת 2008

24/12/2007

בשנת 2007 הציג גלובס את שיעור גידול המנויים הגבוה ביותר בעשור האחרון.

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, פותח בקמפיין סיום שנה חדשני  ורחב היקף, שיעלה בכל המדיות. הקמפיין מתבסס על תדמיתו ומיצובו של "גלובס" כעיתון העסקים הכלכלי המוביל בישראל, אשר מהווה מקור מידע והשפעה בקרב ראשי המשק. בשנת 2007 הציג גלובס את שיעור גידול המנויים הגבוה ביותר בעשור האחרון.
קמפיין סוף השנה של "גלובס" בא להדגיש כי סוף המרוץ של 2007 הוא תחילת המרוץ של 2008. כעיתון העסקים של המרכזי בחייו של איש העסקים הישראלי, מעניק  "גלובס" את הכלים הנכונים ביותר להתנהלות כלכלית נבונה לקראת השנה החדשה. הקמפיין יעלה בין השאר בערוצי הטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ובאתר הבית של גלובס שכתובתו: http://www.globes.co.il/
שלמור אבנון עמיחי Y&R הוא משרד הפרסום שמוביל את הקמפיין.


 

 


 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.