כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 

צרכנות פיננסית ובנקאות

כמה קרפיונים יאכלו הישראלים בחג פסח?

מערכת אקונומיסט

הישראלים ירכשו בחודשים מרץ ואפריל 1200 טון קרפיונים!
31/03/2012

סמנכ"ל הכספים של הסוכנות היהודית, ירון נוידרפר, פורש מתפקידו

מערכת אקונומיסט

ירון נוידרפר: "לאחר שש שנים וחצי שבהן הנהגתי שינויים בארגון ובתקופה לא-קלה, אני חש כי מיציתי את תפקידי והחלטתי לפנות לדרך חדשה, הסוכנות חשובה לי ואשמח בעתיד לתרום מניסיוני להצלחתה"

31/03/2012

אתר הקניות גט איט מגיש הצעות לאפיקומן

מערכת אקונומיסט

לקראת חג הפסח מציע אתר הקניות גט איט סגנון חדש של אפיקומן: צעצועים ומשחקים שילדים אוהבים במחירים של עד 250 שקל
25/03/2012

מכירות רשתות השיווק צפויות לגדול בכ 18% לקראת הפסח

מערכת אקונומיסט

במהלך החודש בו חל חג הפסח הקרוב צפוי גידול של כ- 18% במכירות רשתות השיווק* השונות, בהן מזון, הלבשה, מוצרי חשמל לבית וכלי בית
23/03/2012

לקראת המעבר לשעון קיץ וחג הפסח שבפתח: קולקצית שעוני גברים

מערכת אקונומיסט

לקראת המעבר לשעון קיץ וחג פסח שבפתח, מציגה חברת מחוג וייס קולקציה חדשה של שעוני גברים... באוויר, בים וביבשה. מתנה יוצאת מהכלל לחג.
11/03/2012

אתר הקניות GETIT מגיש 10 טיפים לרכישת מחשב נייד

מערכת אקונומיסט

בשוק מוצעים מחשבים ניידים במגוון דגמים של היצרנים המובילים בעולם ובמחירים נמוכים משמעותית מבעבר. אתר גט איט ריכז עבורכם עשרה טיפים לרכישת מחשב נייד – טיפים שיכולים להוות נקודת פתיחה מעולה למסע הרכש של המחשב הנייד החדש שלכם
11/03/2012

הדור הבא של אתרי הקניות – Buyzer.co.il

מיזם חדש מבקש להביא לצרכנים דרך חדשה לקנות, להשוות ולבחור מוצרים, והפעם לא רק מבלי שיאלצו לצאת מהבית, אלא גם מבלי שיידרשו לחפש יותר מדי. תכירו את Buyzer.
29/02/2012

BDI: בתי המאפה והקונדיטוריות הרוויחו פחות ב-2011

מערכת אקונומיסט

תהילה ינאי : "בענף חששו מתגובת הלקוחות להעלאת המחירים והתוצאה היא ירידה ברווחיות ועלייה ברמת הסיכון בענף"
20/02/2012

ניברז דיזיין מציעה שירות ייחודי של מעצב מטבחים עד לבית הלקוח

חברה מספקת מטבח הכולל את הכל – שיש,כיורים, ברזים,איבזור פנים מלא, תאורה מעוצבת ומעצב צמוד שמלווה את כל התהליך במחיר ושירות ללא תחרות!

29/01/2012

מיתוג חדש לדגת הארץ – פילה דג ישראלי טרי

חברת דגת הארץ, החברה המובילה והגדולה בישראל לשיווק פילה דג ישראלי טרי השלימה מהלך של מיתוג מחדש, במטרה להרחיב את פעילותה השיווקית ולהגדיל את המודעות ליתרונות הצרכניים והבריאותיים של דג טרי מתוצרת ישראלית.

25/01/2012

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.