כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדיה שיווק ופרסום

Novell יוצאת בקמפיין בעיתונות הכלכלית להצגת פתרונותיה החדשים

30/06/2008

עלות הקמפיין מוערכת בכ-180,000 ש"ח

חברת Novell, המיוצגת בישראל ע"י חברת ההפצה REL , יוצאת  בקמפיין כללי להצגת סידרת המוצרים עתירי הביצועים והיכולות הקיימים בחברה. הקמפיין, אשר יופיע בעיתונות כלכלית וטכנולוגית תחת הסיסמה "הרנסנס של נובל בישראל", נועד להציג את פעילות חברת Novell באמצעות חברת REL, להדגיש את ההתחדשות של נובל העולמית ומובילות פתרונותיה בתחום אבטחת מידע, ניהול זהויות ושליטה ובקרה על מערכות IT.

הקמפיין יופיע במהלך חודש יולי לתקופה של כחודש בעיתונים הכלכליים ובעיתונות טכנולוגית, ובכלל זה: גלובס, דה מרקר ודיילי מיילי . היקף הקמפיין נאמד בכ- 180,000 שקל.

הקמפיין מורכב מ-3 סוגי מודעות, כולן תחת הסיסמה "הרנסנס של נובל". המודעה הראשונית מציגה באופן  באופן כללי את הסדרה החדשה של מוצרי נובל , שתי המודעות הנוספות מציגות את המוצרים של נובל בתחום ניהול מערכות IT ובתחום ניהול הזהויות והאבטחה.

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.