תקציב קמפיין הסדרה האסייתית - כ-3.5 מיליון ש''ח
השחקן דרור קרן נבחר להיות הפרזנטור של חברת ''עוף טוב'' ויוביל את קמפיין הפרסום להשקת ''הסדרה האסייתית'' שהינה רצועות פילה עוף בציפוי פריך בשילוב טעמים אסיאתיים מהמטבח האקזוטי.
קמפיין הפרסום מתאר סיטואצייה שבה דרור קרן חוזר מהעבודה כביכול לשיגרה הרגילה - הבית, האשה, הילדים, האוכל ובפועל מגיע לשיגרה הכי לא שיגרתית – הבית בעיצוב המזרח הרחוק, הילדים עוסקים בטאי צ'י , האשה לבושה בסארי והאוכל- רצועות פילה עוף אקזוטיות בצ'ילי מתוק של עוף טוב....
סיסמת הקמפיין- ''השגרה הכי לא שגרתית...''