כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדיה שיווק ופרסום

השחקן דרור קרן נבחר להיות הפרזנטור של חברת ''עוף טוב'' ויוביל את קמפיין הפרסום החדש להשקת ה''סדרה האסייתית''

2/07/2008

תקציב קמפיין הסדרה האסייתית - כ-3.5 מיליון ש''ח

השחקן דרור קרן נבחר להיות הפרזנטור של חברת ''עוף טוב'' ויוביל את קמפיין הפרסום להשקת ''הסדרה האסייתית'' שהינה רצועות פילה עוף בציפוי פריך בשילוב טעמים אסיאתיים מהמטבח האקזוטי.

קמפיין הפרסום מתאר סיטואצייה שבה דרור קרן חוזר מהעבודה כביכול לשיגרה הרגילה - הבית, האשה, הילדים, האוכל ובפועל מגיע לשיגרה הכי לא שיגרתית – הבית בעיצוב המזרח הרחוק, הילדים עוסקים בטאי צ'י , האשה לבושה בסארי והאוכל- רצועות פילה עוף אקזוטיות בצ'ילי מתוק של עוף טוב....

סיסמת הקמפיין- ''השגרה הכי לא שגרתית...''

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.