כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדיה שיווק ופרסום

בארכה עולה בקמפיין פרסום בעלות של 1.5 מליון ש"ח

1/07/2008

מותג המזון הערבי-מזרחי, בארכה, עולה בקמפיין המשך לסדרת סרטוני האנימציה השמים דגש על סממני התרבות הערבית
הקמפיין בהשקעה של כ 1.5 מיליון ₪ באמצעות פובליסיס-אריאלי

"בארכה", המתמחה במזון ערבי אותנטי, עולה בימים אלה בקמפיין טלוויזיוני חדש המתקשר מבצע לבארכה בנקודות המכירה,  באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי בהשקעה של כ 1.5 מיליון ₪. הסיסמה המובילה את הקמפיין הינה "בארכה טחינה ערבית אמיתית".

"בארכה" שפירושו ברכה ושפע בערבית, מציג מגוון מוצרי טחינה גולמית בטעמים, ומוצרי חלבה אותנטית בטעמים.

הקמפיין החדש הינו קמפיין המשך לסדרת סרטוני האנימציה של בארכה במסגרתם המוצרים הופכים לכוכבי תרבות המזרח עם דגש על סממני התרבות האתניים: צלילים, צבעים וריחות ססגוניים ומזרחיים.

בקמפיין החדש, אריזת הטחינה הופכת לדרבוקה, אליה מצטרפים סדרת החלבה, רוטבי הטחינה והטחינה הגולמית, ההופכים לחלק מ"חפלת" בארכה, המתקשרת "וואחד מבצע בנקודות המכירה".

גם בסרטים הקודמים כיכבו מוצרי בארכה כאלמנטים מיצגים מעולם המוזיקה הערבית. החל מאריזת טחינה שהופכת לרקדנית בטן או לדרבוקה הרוקדת לצלילי תיפוף, ועד לאריזת חלבה שהופכת ל"עוד".

מותג בארכה, מוביל את שוק הטחינה בישראל עם 36% נתח שוק ועם נתח שוק של 25% משוק החלבה. (סטורנקסט, כספי, מצטבר 08)

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.