כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדיה שיווק ופרסום

חברת UPEX חתמה חוזה עם ערוץ הטלוויזיה HIT לייצור ושיווק מגבונים ממותגים של "בוב הבנאי" ו"תומס הקטר"

2/07/2008

חברת יופקס מותגים העוסקת במכירה והפצת מותגים מאז שנת 2006, חתמה לאחרונה חוזה עבודה עם חברת הענק ENTERTAINMENT HIT האירופאית.

חברת HIT הנה מהמובילות בתחום תוכניות הילדים בטלוויזיה העולמית. תוכניות הערוץ נצפות ביותר מ-240 מדינות וב-45 שפות. הערוץ מספק  לילדי תבל, שעות רבות של הנאה וחוויה יצירתית, עשירות בתכנים לימודיים באמצעות דמויות ממותגות המזוהות ומכורות לילדים. המותגים הבולטים בערוץ הם בוב הבנאי ותומס הקטר. בנוסף מפיצה חברת HIT, תכנים באמצעות DVD, ספרים, ומוצרי צריכה שונים. היקף המכירות  בשנה הוא כ 750,000 יורו.

חברת יופקס מותגים הישראלית, זכתה בחוזה עם חברת HIT , לייצור ושיווק מוצרי טואלטיקה ומגבונים ממותגים, בוב הבנאי ותומס הקטר ולהפצתם ברשתות השיווק במערב אירופה (ברטניה, צרפת וגרמניה).

מנכ"ל החברה, מר' מיכאל אופיר מסר, כי צפי המכירות של שני המותגים יגיעו לכמיליון יורו בשנה.

 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.