כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדיה שיווק ופרסום

המחלקה הבינלאומית של כותרת יחסי ציבור מרחיבה את פעילותה: תציע שירותי תקשורת בשווקים דוברי צרפתית וספרדית

1/07/2008

קבוצת כותרת, המשרד המוביל בישראל ליחסי ציבור בתחום הטכנולוגיה וההייטק, הודיעה אמש כי המחלקה הבינלאומית בחברה תחל להציע שירותי יחסי ציבור מקצועיים עבור שווקים דוברי צרפתית וספרדית.

כותרת אינטרנשיונל תרחיב את השירותים הקיימים מול התקשורת בשפת האנגלית בארה"ב, בריטניה ובעולם על מנת לכלול שווקים נוספים כגון צרפת, ספרד, בלגיה, שוויץ, קנדה ואמריקה הלטינית. הרחבה זו תאפשר לכותרת להציע שירותי יחסי ציבור מלאים ללקוחות המעונינים להגיע אל שווקים חדשים, בייחוד לאור ירידת הדולר והסכם סחר חופשי שנחתם לאחרונה.

יועצת התקשורת שהצטרפה למחלקה הבינלאומית לאחרונה, רבקה מנדל (Rebecca Mandel), תתמוך בשירותים הרב-לשוניים החדשים בשווקים הרלוונטיים. מנדל, דוברת צרפתית ואנגלית כשפת אם ודוברת ספרדית שוטפת, תהיה אחראית ליוזמות ולפעילות השוטפת מול התקשורת, האנליסטים ומארגני הכנסים בשווקים דוברי צרפתית וספרדית.

מנדל תעבוד לצידה של קרוליין כהן, מנהלת המחלקה הבינלאומית בקבוצת כותרת, במטרה להגביר את החשיפה של לקוחות בישראל בעיקר בתחום ההייטק. מנדל אמרה: "אני שמחה לתרום את הידע הנרחב שלי בשפות שונות כדי להרחיב את הפעילות של כותרת מול התקשורת הבינלאומית, ומצפה לסייע לחברות ישראליות לשפר את העסקים על ידי חשיפה באמצעי תקשורת כגון L’expansion, El Cronista –El Ambito Financiero."

כתוצאה מהתנודות בדולר האמריקאי ומשינויים האחרונים בכלכלה העולמית, תעשיית ההייטק הישראלית החלה להביט מעבר לשוק באמריקה הצפונית על מנת לקדם מכירות. צמיחת האיחוד האירופאי כגוש סחר מאוחד יצרה הזדמנויות חדשות בשווקים החזקים של ספרד וצרפת. בנוסף, ההסכם החדש של הממשלה הישראלית עם גוש הסחר הגדול בדרום אמריקה, MERCOSUR, יקדם באופן משמעותי יצירת קשרים מסחריים עם המדינות החברות בו: ארגנטינה, ברזיל, פרגוואי ואורגוואי. כחברה היחידה שאינה מצויה באמריקה הלטינית, ברית זו תחשוף חברות ישראליות בפני שווקים בגודל של למעלה מ-263 אנשים ביחד, מחוץ לאוכלוסיות של מדינות שותפות ב-MERCOSUR: בוליביה, צ'ילה, קולומביה, אקוודור ופרו.

קרוליין כהן, מנהלת המחלקה הבינלאומית בכותרת יחסי ציבור, אמרה: "כעת, נוכל לספק ללקוחותינו את הכלים להתאים את אסטרטגיית המיתוג שלהם לאופי התקשורתי הייחודי של מדינות שונות בעולם. הניסיון של רבקה, יחד עם היכרותה את התקשורת הצרפתית והספרדית, יסייע לנו לספק שירותי יחסי ציבור בינלאומיים גמישים, חסכוניים ומכווני הישגים".

לפני שהצטרפה לקבוצת כותרת, עבדה מנדל בקשרי עיתונאים זרים במשרד התקשורת הממשלתי במשרד ראש הממשלה. במסגרת תפקיד זה, היתה מנדל אחראית למתן ייפוי כוח ולתמיכה בעיתונות הזרה במהלך ביקורו הרשמי של הנשיא בוש בישראל. לפני עלייתה לארץ, עבדה מנדל כיועצת תקשורת של מיזם מיוחד באוניברסיטת ייל בארה"ב.

במהלך השנתיים האחרונות, הורחבה הפעילות של המחלקה הבינלאומית בקבוצת כותרת על מנת להציע שירותי יחסי ציבור בינלאומיים מלאים שכוללים קשרי עיתונות ומשקיעים, תמיכה בכנסים ותערוכות, ניהול משברי תקשורת ומיתוג בינלאומי.

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.