כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדיה שיווק ופרסום

בנים חרוצים יותר מבנות: 51% מהנערים רוצים לעבוד בחופש הגדול לעומת 36% מהנערות

3/07/2008

מסקר שערכה הרשת החברתית לנוער shin1  בקרב 828 בני נוער עולה:הנוער בבת ים הכי חרוץ: 58% מבני הנוער בעיר רוצים לעבוד בקיץ; בתל אביב – 36% בלבד; ירושלים סוגרת את הרשימה עם 32%

בנים חרוצים יותר מבנות: 51% מהנערים רוצים לעבוד בחופש הגדול לעומת 36% מהנערות.

הנוער בבת ים הכי חרוץ: 58% מבני הנוער בעיר מעוניינים לעבוד בקיץ.

כך עולה מסקר שערכה הרשת החברתית לנוער www.shin1.co.il בקרב 828 בני נוער בגילאים 16-18.

בשני המקומות הבאים ניצבות לוד (49%) ורחובות (48%). אילת ניצבת במקום הרביעי עם 45%. מבין שלושת הערים הגדולות מובילה חיפה (41%) על פני ת"א (36%) וירושלים (32%) הסוגרת את הרשימה.

שם העיר          אחוז בני הנוער המתגוררים בעיר ומתכוונים לעבוד בקיץ
בת ים                   58%
לוד                      49%
רחובות                  48%
אילת                    45%
אשדוד                  42%
חיפה                   41%
באר שבע              37%
ת"א                    36%
ראשל"צ                33%
ירושלים                32%

בנים חרוצים יותר מבנות; בני הנוער שמים עבודה בקיץ במקום הראשון, לימודים במקום האחרון

הסקר מלמד כי, ככלל, הנוער מגלה רצון ניכר לעבוד: 42% מבני הנוער מתכננים לעבוד בקיץ. 30% מתכוונים לנוח בלבד במהלך הקיץ, בעוד 22% מתכוונים לטייל בארץ או בחו"ל. לימודים ניצבים במקום האחרון ברשימה – 6% מבני הנוער ילמדו במסגרות שונות במהלך הקיץ.

כמו כן מצביעים נתוני הסקר על כך שבנים מעוניינים לעבוד יותר מבנות - 51% מהנערים רוצים לעבוד בחופש הגדול לעומת 36% מהנערות.

עוד עולה מהסקר כי מקרב בני הנוער, בני ה 18 שסיימו י"ב הם רוב המבקשים לעבוד – 65% מהמבקשים לעבוד הם משכבת גיל זו. זאת, ככל הנראה מתוך מטרה לחסוך כסף לקראת הגיוס. 24% מהשואפים לעבוד סיימו בימים אלה את כיתה י' (גיל 16), יותר מפי 2 משנתון י"א (בני 17), הכולל 11% מתוך המתכננים לעבוד.

לדברי טל צבי נתנאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אתרים המחזיקה ברשת shin1: "חשוב שמעסיקים פוטנציאליים יהיו מודעים לנתונים הללו ויפעלו בהתאם, בין היתר בכל הקשור לפרסום הצעות עבודה. חלק מרכזי מן הפעילות של מעסיקים כאלו מול הנוער היא להבין היכן בני הנוער המתאימים נמצאים ובאילו אפיקים נכון לפנות אליהם. בנוסף גם מפרסמים צריכים לזכור שלבני הנוער שעובדים יש כבר כוח קניה עצמאי ולכן הם הופכים להיות קהל יעד משמעותי עוד יותר."

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.