כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
תקשורת

התחזית של בזק: 80 אלף בתי אב יעברו דירה הקיץ

2/07/2008

בזק הגדירה את קהל עוברי הדירות כאסטרטגי - הקימה מוקד "מעבר דירה" ייעודי להקל על העברת שירותי התקשורת בצעד חסר תקדים ביטלה בזק את קמפיין המדיה שתוכנן השנה והחליטה להשקיע את כל עלותו במתן מתנות ייחודיות לקהל עוברי הדירות; בזק השקיעה כמיליון וחצי שקל במשלוח מיוחד של עציצים חגיגיים לעשרות אלפי הלקוחות שיעברו דירה הקיץ

בזק יוצאת בשירות מיוחד ללקוחות החברה, קיימים וחדשים, לקראת חודשי הקיץ המאופיינים במעברי דירות רבים, כשמטרתו המרכזית היא להקל על העברת שירותי התקשורת לדירה החדשה. השירות החדש צפוי להימשך במהלך כל חודשי הקיץ ומיועד באופן ממוקד ללקוחות בזק העוברים דירה.

מסקרים שביצעה חברת בזק כהערכות לקראת יישום השירות החדש, עולה כי חודשי הקיץ נחשבים ל"עונת מעברי הדירות", כשישנה העדפה ברורה לבצע את מעבר הדירה דווקא בתקופת הקיץ. כ – 80 אלף בתי אב, לקוחות החברה העדיפו לעבור דירה בקיץ האחרון, כאשר 85% מתוכם נשארו באותו אזור החיוג, זאת לעומת כ - 40 אלף בתי אב שהעדיפו לעבור דירה בחודשי החורף.

בתוך כך, ביטלה בזק בצעד חסר תקדים את קמפיין המדיה שתוכנן השנה והחליטה להשקיע את כל עלותו, כמילון וחצי שקל במתן מתנות ייחודיות וסל הטבות, שמטרתן להפוך את מעבר הדירה – לקל ומשתלם הרבה יותר. כאשר בשיאה של תקופת מעברי הדירות  (יולי-אוגוסט-ספטמבר) תצא בזק במהלך מקורי, ותעניק לכ – 30 אלף מתוכם עציץ חגיגי וברכות לדירה החדשה.

בנוסף, במטרה להקל על עוברי הדירות הקימה בזק  מוקד "מעבר דירה" ייעודי. את המוקד החדש יאיישו עשרות נציגים שהוכשרו לטפל באופן פרטני אך ורק בלקוחות העוברים דירה. אל המוקד המיוחד ניתן לחייג באמצעות מוקד שירות הלקוחות 199 ובתפריט הקולי לבקש את מוקד מעברי הדירות . נציג השרות יקל על התהליך עבור הלקוח ככל  ויציג לפניו את כל ההטבות המיוחדות המגיעות לו .

לקוחות בזק הנכנסים לדירתם החדשה ייהנו מסל הטבות נוסף: העתקת קו במחיר של 19.90 בלבד, רשת ביתית בהשאלה ללא חיוב החל מ – 1.5 מגה, מגוון מכשירי טלפון במחירים מוזלים, החל מ – 99 שקלים ברשת חנויות בזק, חודשיים חינם בביטוח תכולה + מבנה של ביטוח ישיר ומגוון מסכי LCD של טושיבה מבית ניופאן במחירים מיוחדים.

"תהליך מעבר הדירה אינו מסתכם בהובלת החפצים למען המבוקש, אלא כולל גם את הצורך להעביר את השירותים השונים, וביניהם שירותי התקשורת. לבזק חשוב לספק ללקוחותיה את התחושה שאנחנו חלק בלתי נפרד מהבית, גם כשעוברים למקום חדש", מסביר רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, "תהליך מעבר הדירה הוא בדרך כלל ארוך ומתיש, והשירות החדש נועד לומר ללקוחות שבגיזרה של בזק אין מה לדאוג, שיחת טלפון אחת אלינו, אנחנו כבר נדאג לשאר".

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.